English Summer Fun By Kids&Us 25
Casal d'estiu en anglès a l'Escola Canigó
Benvinguts tots i totes, aquest any obrim casal a l'Escola Canigó! No us perdeu les increïbles activitats que realitzarem durant el pròxim estiu.
T'imagines fer una immersió en anglès i al costat de casa?! Millora el teu nivell d'anglès d'una manera divertida i engrescadora i passant-t'ho d'allò més bé al nostre "English Summer Fun by Kids&Us". Cançons i coreografies inèdites, històries divertides, activitats refrescants, manualitats temàtiques, taller de teatre, tallers multiesports, excursions per la comarca, jocs temàtics... i tot en anglès!
PERÍODE D'INSCRIPCIONS
A partir del dimecres 12 demarç a es podran fer les reserves i inscripcions.
LLOC: Escola Canigó (Sant Just Desvern)
EDAT: Per a nens i nenes de 3 a 12 anys (De I3 a 6è)
RATI: Un màxim d'11 infants per a cada monitor (+ directora i coordinadora de lleure titulada permanent).
IDIOMA VEHICULAR: 100% en anglès
Molt important:
1) Com podeu veure, l'excursió és obligatòria i entra dins del preu setmanal. En cas de no voler portar als vostres fills a l'excursió, l'escola romandrà tancada. Les excursions del SUMMER són una de les activitats més divertides on els nens en gaudeixen més! Així doncs, esperem a tots els nens i nenes.
2) Per raons organitzatives i legislatives (compliment de ràtios i monitors), una vegada escollida l'opció setmanal que més s'ajusti a les vostres necessitats familiars i personals, no es podrà realitzar cap mena de canvi durant la setmana que s'estigui cursant.
3) El servei de càtering és obligatori per els alumnes que es queden fins les 17h i està inclòs en el preu del casal
SETMANES TEMÀTIQUES:
Cada setmana tindrà una temàtica diferent. El fet de treballar per setmanes permet triar lliurement les dates sense que això perjudiqui de cap manera l'adaptació al grup i a les activitats programades.
EXCURSIONS
Cada setmana anirem a un lloc diferent en el qual els nens i nenes podran dur a terme activitats esportives, lúdiques i plenes d'emoció (sempre amb monitors extra).
- PLATJA DE GAVÀ (2 de Juliol): Fem un pícnic a la pineda, aprofitem per jugar amb les tirolines i banyar-nos a la platja.
- MUSEU DE LES AIGÜES (9 de Juliol): Pícnic al recinte i activitats relacionades amb l'aigua adaptades per la seva edat.
- CAN GALLICANT (17 de Juliol): Anem a una piscina al mig d'una vall, menjarem a la seva pineda i gaudirem del seu parc a la muntanya.
- MINES DE GAVÀ (23 de Juliol): Gaudirem d'una visita a les mines prehistòrques i farem tallers adaptats a la seva edat.
PREUS
ABANS DE L'1/05:
- De 9 a 17h: 150 €
- De 9 a 13h (sense menjador): 135 €
DESPRÈS DE L'1/05:
- De 9 a 17h: 155 €
- De 9 a 13h (sense menjador): 140 €
DESCOMPTES:
- 2,5% per venir 3 setmanes.
- 5% per venir 4 setmanes.
- 10% per 3r germà matriculat.
- 5% per familia monoparental.
PER TAL DE FER UNA RESERVA DE PLAÇA S'HA DE FER UN PAGAMENT DE 50 €
Kids&Us Sant Just C/Bonavista 87B Sant Just Desvern (08960)
Tel. 934343717/ 682552720/ www.englishsummerfun.es